NielsC Hangt er vanaf hoeveel even groepen er in de normale rij staan maar meestal zit je er idd wel binnen de 10 a 15 minuten in (als de SR niet enorm lang is natuurlijk).
Ezra ook de asociale jongeren waren een beetje jammer
O god, tell me about it. Ik weet nu niet of het echt gewoon aan de jeugd van tegenwoordig ligt of aan het Waalse volk, maar er waren er gisteren enorm veel het aan het uithangen! In de wachtrij van de ingang van het park stonden er al 2 mensen achter me constant op mijn hielen te trappen en proberen voorbij te steken, veel mensen droegen hun mondmasker verkeerd, afstand was natuurlijk nergens te bekennen (maar dat hebben ze daar sws al opgegeven vgm), nog een groepje rotkinderen die voorbij kropen om bij de rest van hun groep te zijn...
Het ergste van allemaal was wel zo'n kind uit (volgensmij) diezelfde groep, die had zo'n Pikachuplushie gewonnen maar die was gescheurd. Wat doet ie? Hij begint alle vulling er uit te smijten en het op zen vrienden te gooien... Heel de wachtrij van Fun Pilot vol met vulling, leuk hoor voor die medewerker die dat dan moet gaan opkuisen of de natuur waar straks al dat spul invliegt door de wind! Heb hem gesnitched bij een medewerker, maar die deed er natuurlijk weer zo goed als niets aan... Als ik dat zag als medewerker gaf ik hem gewoon een veger en blik en dan mocht ie het zelf op gaan kuisen en anders yeet ik hem zo het park uit...
NielsC Redelijk ver ja, hopelijk stappen ze ooit wel een keer af van dat beleid... Heb daar zelf geen last van als ik alleen ga, maar als zelfs de Efteling het kan...
Ben eigenlijk meer blij met het feit dat ik niet tussen die mensen hoef te staan dan dat ik de rij kan overslagen 😆