Hjalmar In Beijing gaat de bouw hard door van het nieuwe Transformers gebied en de achtbaan en dat levert deze superfoto op van de achtbaan.
Niek Een enorm park hoor, al wordt dat Transit-station ook de moeite waard (grotendeels verdiept met een groendak er overheen) : http://www.themeparx.com/universal-studios-beijing/
RickMarkestein Ik heb ook het gevoel dat ze bij de Hulk kloon de baan nogmaals berekend hebben. Vooral bij de eerste kurkentrekker zit er voor mijn gevoel echt een enorm verschil in de vorm van de baan.
Jules RickMarkestein Ik heb ook het gevoel dat ze bij de Hulk kloon de baan nogmaals berekend hebben. Vooral bij de eerste kurkentrekker zit er voor mijn gevoel echt een enorm verschil in de vorm van de baan. Goed punt dit! De baan in Orlando heeft meer een kurkentrekker bovenop een heuvel, terwijl dit gewoon een hele grote kurkentrekker lijkt.
Vriend_van_de_club Universal Beijing Resort zal twee hotels gereed hebben bij de opening van het park in 2021. Het Universal Studios Grand Hotel NUO Resort Hotel
Vriend_van_de_club Screenshots BIM 3D Model van het Universal Studios Grand Hotel.. (bron: Themeparx.com)
Glenneke Megapretparken die uit de grond gestampt worden... het blijft toch een waanzinnig gezicht. Knappe beelden die me doen terugdenken aan de bouw van Shanghai Disneyland. Van zodra dit park opent, komt het alvast op m'n must-do lijstje 😀
Niek Wat een enorm project, ongekend. Ook het hotel is enorm trouwens! Iemand enig idee wat de achtbaan achtige constructie gaat zijn? Het lijkt welhaast een idioot grote backdrop voor een gevel ofzo...
Simon Niek De zwarte B&M is een vrijwel directe kopie van de Hulk in IOA. Al op de foto's te zien is de baan wel opnieuw doorberekend. Thema gaat volgensmij Transformers zijn.
Marvin Ik denk dat Niek de lichtgrijze constructie in de verte op deze foto bedoele Simon, niet de Hulk kloon.
Vriend_van_de_club Marvin Dat is de constructie voor het Minions gebied. Zie onderstaande concept artworks:
Michael Wow, die foto's van de bouw zijn echt ronduit indrukwekkend inmiddels. En dank voor die sfeer impressies. Dat Minions gebied ziet er tof uit!
Niek Wow indeed @Michael ! Maar die impressies van het minions gebied zijn nieuw voor mij, die kende ik nog niet. Thnx @Vriend_van_de_club! En inderdaad @Simon ik bedoelde die constructie, niet de B&M Hulk-transformers-kloon (die werd in dit topic ook al wel besproken). Edit: en wat een enorme showbuilding voor Despicable Me! 😲
Jules Komen er in dit park nu nog grote achtbanen behalve de Hulk-kloon? Ik vind 't een interessante mix van Studios en Island of Adventures attracties tot nu toe, maar als dit enige grote coaster is, dan is dat toch wel een gemis.
The_Bullgod Jules een andere grote achtbaan komt er volgens RCDB niet, maar wel 2 familie coasters. Een zou mogelijk een Flight of the Hippogriff kloon worden en de andere een (powered) inverted/suspended coaster.
Niek hm. Waarom was ik in de veronderstelling dat dat dan een Intamin zou worden?? Edit: Niek Maar als ik dan kijk naar deze afbeelding, zou een familie coaster hier wellicht beter passen inderdaad. Hm, benieuwd wat dit nu gaat worden!