Van alle parken in de omgeving is misschien Phantasialand wel de gene die de afgelopen jaren het meeste is veranderd, en tijdens het uitzoeken van een hele hoop discs met fotos kwam in een reeks foto
s tegen van een bezoek uit 2008!
Aangezien der best wel een aantal dingen veranderd lees verdwenen zijn uit het park, leek het mij wel leuk om deze foto`s te delen!.
Om te beginnen de fontein die op het plein stond bij de ingang, ik geloof dat een aantal beelden nu verwerkt zijn in de zweefmolen die aan het einde van "Alt Berlin" straat staat.
Daarna kwamen we de Brandenburger Tor tegen.
Daarna als ik het mij goed kan herinneren kon je naar links waar nu Maus Au Chocolat is en toen de Gondelbahn 1001 Nacht was, met de wel bekende blauw/groene draak en de kleine ronde bootjes rondvaart.
Ook de omgeving van Colorado Adventure zag er iets anders uit.
Ook verdwenen in het park de monorail de Phantasialand jet en de log flume die 2 banen had.
Het Mexico plein
En als laatste Race For Atlantis waar natuurlijk nu een stuk van Rookburgh staat en Wuze Town.
En dan was dit het voor nu deze kleine throwback naar Phantasialand in 2008, ik moet ergens nog videobeelden hebben van dit bezoek dus daar ga ik ook uiteraard naar zoeken. En hopelijk kom ik nog meer foto`s tegen van andere parken.