De beschikbare ruimte die ze laten zien is behoorlijk groot. Een groot deel zal waarschijnlijk ingenomen worden door een vakantiepark, hotel, permanente camping en wie weet ook wel een zwembad en andere zaken waar gasten zich kunnen vermaken buiten de openingstijden van het attractiepark.
Dan nog blijft er een mooie ruimte over voor het park om lekker uit te breiden met extra gebieden. Toverland kennende zullen ze hierin een perfecte mix voor jong en oud gaan aanbieden. Komt er bijvoorbeeld een thrillride, dan zal dit vast wel worden aangevuld met attracties voor familie en de kleinste. En dat maakt dit park ook zo leuk.
Wat ik persoonlijk zou willen zien in een nieuw gebied is een echte goede parkshow. Denk hierbij aan het formaat van een Raveleijn. Daarbij zou ik graag een goede darkride willen zien, aangevuld met een supersplash en een droptoren. Uiteraard zullen er de nodige speeltoestellen geplaatst worden zodat ook de kleintjes niet vergeten worden. Dan is in mijn ogen het park echt goed compleet.
Die achtbaan mag dan wel weer in een daaropvolgende gebied komen. 😋