Taronco De baan wordt nu volledig getest. Ik vind het maar niks, de lay-out heeft een te rare pacing: snelheid creeëren, gelijk een spike in, dan langzaam door een barrel roll om vervolgens weer gelanceerd te worden voor een veel te trage en rare helix spike. Nee hier hadden ze toch echt iets beters van kunnen maken. Het hele wing-coaster concept werkt hier niet tot zijn recht.
SvenDonut Het lijkt me inderdaad maar een slome, ongeïnspireerde layout. De wing-coaster set up werkt ook niet echt lekker met deze baan voor mijn gevoel, voelt als een layout voor een kindercoaster met enorme track/treinen.
Marvin Voor de doorgewinterde coasterfan is dit inderdaad niet bijzonder spectaculair. Maar voor de daadwerkelijke doelgroep lijkt me dit een prima coaster. En ik zou hem zelf op basis van de video ook niet meteen willen afschrijven eigenlijk 🙂
Cornelius Ik blijf ‘t een maffe baan vinden. Die lanceerinstallatie maakt trouwens een aardig lawaai zo in het station, lijkt me erg onprettig om daar naast te moeten staan als bezoeker, laat staan de hele dag als medewerker.
Eftelflags Is dat niet gewoon het geluid van de werkzaamheden. Wat ik dan weer niet snap is het harde remmen in het station; waarom zou je hem niet nog even die spike erachter opgooien?
Cornelius Eftelflags dat schelle geluid klinkt wel als lanceersysteem. Evenals de koelsystemen die op die vinnen staan die behoorlijk staan te blazen. Nou kost ‘t ook behoorlijk wat kracht om zo’n zware trein van de plaats te krijgen. Tis geen superlicht intamin/mack treintje
Taronco Eftelflags Ja dat vind ik ook raar, het zorgt er wel voor dat de ritduur korter is en daardoor dus de wachttijden korter worden, maar het is wel een heel abrupt einde. De trein red het niet eens om volledig tot stilstand te komen op de juiste plek. Laat hem dan nog ff uitrollen in die spike.
Timmmvs Waarom zijn alleen de laatste stoeltjes omgedraaid, moet je daarvoor bijbetalen? Is gek om alleen die om te draaien terwijl iedereen voor/achteruit gaat. Had dan de trein half vooruit en half achteruit gedaan.
The_Bullgod Timmmvs Waarom zijn alleen de laatste stoeltjes omgedraaid, moet je daarvoor bijbetalen? Is gek om alleen die om te draaien terwijl iedereen voor/achteruit gaat. Had dan de trein half vooruit en half achteruit gedaan. Nee dus, er hoeft niet bijbetaald te worden.
MisterDream Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het een "bijzondere" achtbaan 😅 Voor familie op zich ideaal. Maar de snelheid is nihil en er zit niet echt een opbouw in de rit...het ziet er wel mooi uit met de spiraal !