MisterDream Maar als je de frozen suite boekt, is het niet logisch dat men allerlei koele blauwtinten kiest aangezien het thema "frozen"?
Ik denk niet dat dat logisch is, dat is namelijk de meest voor de hand liggende keuze op basis van het overkoepelende filmthema, en daardoor wat mij betreft (zeker voor verblijf in een duur luxe hotel) niet de juiste keuze: de essentie van de locatie in de film en de details worden nu gemist.
In de films van Frozen zien toch ook het kasteel van Arendelle van binnen, daar zitten allerlei mooie volle warme kleuren in. Donkerbruin hout, vol en donker blauw, grote motieven met rood en goudgeel, donker groen, rode wanden met gouden details, zware rode gordijnen, donkerrode vloerbedekking, alles zit er in.
Wat ik juist precies nergens tegenkom in de interieurkeuzes van Arendelle, zijn zeegroene vloerkleden, glazen tafels, witte muren, en kille blauwe ramen en details.
Het voelt alsof Disney is wezen shoppen bij de lokale Home Depot, en daar wat blauw overheen heeft gemieterd, en gedacht heeft: Ja dat voelt wel lekker 'Frozen'.
Meh.
edit:
Ik vond nog een leuke doorsnede, die laat zien wat ik niet in de hotelkamers terugzie.