Remco82 Er zijn een aantal nieuwe afbeeldingen getoond gisteren tijdens een Zoom meeting met
Ik reageer over een openbare facebook post met paint voor dummies en jij begin over een zoom meeting. Volgens mij zijn dat 2 andere platformen waarbij het lekken uit een zoom meeting naar is, maar een risico dat je neemt . . . maar als je het op Facebook zet is het gewoon in het publieke domein.
En van de plaatjes met die grote stickers erop zijn er aardig wat die 5-6 dagen terug al openbaar waren gemaakt via Vekoma / Farup. Dus daar grote ECC logo’s op doen is wel, uhm, gek.
Maar goed het zal, vond het nogmaals, in die Facebook post ronduit opmerkelijk. En het gaat me hierin niet alleen om het feit dat je er copyright op zet, maar ook hoe. Foto's op PPC hebben ook een copyright maar een stuk subtieler en netter overgaand in de foto.
The_Bullgod Lech Coaster heeft meer snelle richtingswisselingen dan dat Fønix zal krijgen.
Ik denk dat voornamelijk daar het verschil in zit tussen beide banen.
ondanks dat het een thrillride is toch nog een familie karakter. Ergens denk ik dat dit ook wel past in het park. Ik vind het tof dat er zoveel custom designs verschijnen. Het is een Lech 2.0 maar dus toch aanzienlijk anders!