Gave eerste onride beelden! Het ziet er naar uit dat de baan veel Alan Schilke elementen en transities erin heeft gestopt, erg fijn om te zien.
De kans dat deze baan zo goed en intens wordt als Lech Coaster is helaas klein. Vekoma ontwerpers hebben ook zelf toegegeven dat de baan een stuk heftiger was dan origineel gepland. daarbij komt kijken dat, zoals sommige berichten hier boven mij melden, veel mensen de baan ook nog eens te heftig vonden.
Als fan sluit ik me aan bij Meint waar ik liever een agressieve rit zie met extreme airtime & laterals en liever nog een coaster op Lech Coaster niveau zie verschijnen, ziet de gemiddelde bezoeker toch liever een baan van een lager kaliber (zoals een Taron) die eerder "wow wat leuk was dat" reactie opwekt dan een 'pff ff bijkomen, wat heb ik net beleefd" reactie.
Alleen bij sommige parken in Amerika waar de intensiteit lat al zo hoog ligt (zie een Cedar Point of Six Flags Magic Mountain) zou een extreme baan mogelijk nog een extra factor hebben omdat je het principe van de 'overtreffende trap' daar zo sterk aanwezig is.
RMC focust overigens ook meer op pacing en airtime dan op positive g-krachten daarom zijn banen als Untamed en SV zo geliefd en worden als de beste van de wereld gezien door zowel vele fans als normale parkgangers.