ppc-anoniem-2 Genoeg kerstbomen daar waar ze onder kunnen 😉 Prima keuze voor primaire kleuren, ik hou er wel van, precies zoals ik mijn NoLimits banen inkleurde 😛
ppc-anoniem-2 MrRC denk het . . . de opmerking van het park met "We hopen dat ze voor kerstavond thuis zijn" doet mij verwachten dat ze inderdaad nog op transport moeten, en zo te zien (achterste treinen) worden ze nu ingepakt.
The_Bullgod MrRC Dit is toch bij Vekoma in Vlodrop ? In de facebook post staat "in de fabriek in Nederland", dan ga ik er dus vanuit dat het inderdaad bij Vekoma is.
Marvin In Fårup Sommerland konden ze hun geduld niet meer bewaren en pakten hun kerstcadeautje alvast uit 😉 Bron: Fårup Sommerland
MrRC Niek Is het gek dat ik nu stiekem denk dat dit best een tof ontwerp voor een houten achtbaan is? Sorry, dat begrijp ik niet helemaal. Wil je dat eens toelichten ?
Niek MrRC Sorry, dat begrijp ik niet helemaal. Wil je dat eens toelichten ? simpel, de trein staat nu op een houten constructie op die foto's. Ik bedoelde gewoon dat dit treinontwerp niet mis zou staan op een houten achtbaan. Het zal nooit gebeuren ofcourse, maar de setting van de foto zette me aan het denken 🙂
Station-de-Oost Mooie treinen zo. Heel open en strak design. Heb alleen wat moeite met het logo. Dat is gecentreerd bedoeld, maar niet gelukt lijkt het. Door die F. Maar het is geen rechte foto. Dus ik oordel vast te snel.
The_Bullgod Station-de-Oost Heb alleen wat moeite met het logo. Dat is gecentreerd bedoeld, maar niet gelukt lijkt het. Door die F. Maar het is geen rechte foto. Dus ik oordel vast te snel. Dit "probleem" komt door 2 oorzaken volgens mij. De 1e noem je zelf al, de foto is niet recht van voren genomen. En de 2e oorzaak ligt bij het logo zelf, dat niet geheel symmetrisch is rond de letter N. De "F" en "ø" steken verder naar links uit, dat dat de "i" en "x" naar rechts uitsteken.
MrRC Niek Het zal nooit gebeuren ofcourse, maar de setting van de foto zette me aan het denken Ja OK. Ik snap wat je bedoelt. Maar het gaat idd niet gebeuren met deze opzet van bogie.
The_Bullgod Het Deense pretpark Fårup Sommerland maakt ons weer blij met nieuwe foto's van hun coaster Fønix. Ze hebben de treinen, die ze vlak voor de kerst al hebben mogen ontvangen, nog niet op de baan gezet. Maar omdat dit niet lang meer kan duren, zal het testen ook snel kunnen beginnen. Bron: Fårup Sommerland
Marvin The_Bullgod Maar omdat dit niet lang meer kan duren Klopt! Ze zijn nu druk bezig met de treinen erop zetten 😎
Niek Hjalmar He verdorie, @Niek we moeten weer terug naar Farup. 😃 Ik zie het probleem niet 😆 Bovenstaande platen zien er echt prachtig uit! 😎