The_Bullgod Met dank aan CoasterClub Denmark een aantal nieuwe foto's van de bouwplaats. Blijkbaar zullen de eerste supports en trackdelen vanaf 13 september aanstaande geplaatst gaan worden.
The_Bullgod Eftelflags Achtbaan moet april al open gaan Met 7 a 8 maanden de tijd nog, moet dat toch wel lukken denk ik. Of het weer moet flink roet in het eten gaan gooien.
The_Bullgod Marvin Fårup heeft een mooie lading staal in de tuin liggen op dit moment Inderdaad een mooie lading. Maar wat is de reden dat alles op deze manier is neer gelegd? Heeft dat soms met de plaatsings volgorde te maken?
Marvin The_Bullgod Ik denk dat door de baandelen op deze manier uit te spreiden er zoveel mogelijk makkelijk te bereiken zijn zonder risico op beschadiging etc.
Marvin Update vanaf de bouwplaats op Instagram 😎 Edit: blijkbaar hebben ze de post een keer opnieuw gedaan, zie hieronder!
The_Bullgod Marvin Helaas is deze update niet te zien, maar ik denk dat je onderstaande post bedoelde:
ppc-anoniem-2 The_Bullgod zat er een toevoeging bij je bericht met een foto of video want ik zie hem niet. Ze bouwen wel lekker door!
Station-de-Oost Marvin Helemaal mee eens. Die hobbeltjes aan het einde zal ik eerst moeten ervaren. Maar voor de rest ziet het er heel goed uit.