Remco82
Ik vind het wel grappig dat over het algemeen (en ik zeg niet dat jullie daar over meedoen) er ellelange discussies zijn over bijvoorbeeld zonnebrand of kinderkarretje in de efteling maar dat als een super serie echt een waardeloos eind heeft we gewoon niet zo moeten zeuren haha.
7 seizoenen opbouwen naar de grote confrontatie, waar vervolgens niets van te zien is omdat het veel te donker is en ook stopt door 1 kleine actie, complete plotse doordraai van een van de hoofdpersonages, held wordt verbannen en degene die letterlijk niets heeft toegevoegd aan de hele serie wordt koning, en dat allemaal in 4 afleveringen. Afgeraffeld dat is het, slecht doordacht plot ook, einde zoek.
Ironisch ook, ze wilde het snel afmaken want ze hadden een megadeal te pakken voor de heropleving van Star Wars, seizoen is zo slecht ontvangen dat ze die klus niet meer mochten doen, dat zegt toch ook wel iets.
Zo, dat was mijn rant, ik ben niet eens echt fan, kan alleen wel genieten van een goede serie, en dat was seizoen 8 absoluut niet.