De nieuwe Bond....eindelijk gaan we hem dan zien, ook ik kijk er erg naar uit.
Of Henri Cavill een betere acteur was geweest weet ik niet, maar ik denk wel dat hij de rol goed zou kunnen neerzetten.
Zelf ben ik wel erg tevreden over Daniel Craig als James Bond, rauwer, pittiger, agressiever zijn prima eigenschappen die bij hem en het karakter passen.
En zo heeft elke acteur die Bond heeft gespeeld wel iets toegevoegd aan het karakter, mijn persoonlijke favoriet is toch wel Roger Moore, lekker bijdehand, grappig, altijd flirterig met de dames en gewoon ook een hele aardige vent, ik heb hem ook 1 keer snel kunnen ontmoeten toen hij voor Unicef in Nederland was dus dat kleurt mijn mening ook zeker.
Maar bovenal de Bond films zijn naar mijn mening gewoon waanzinnig, mooie settings, goeie actie, en wat ik vooral waardeer is dat alle stunts ook echt gedaan worden in de films, oftewel het ouderwetste vakwerk door mannen en vrouwen met stalen zenuwen, en niet zoals we nu vaak meemaken dat bij een hoge sprong dat in de studio word gedaan voor een blauw scherm en dat in de post productie later de diepte word toegevoegd en de dikke schuimmatten worden weggepoetst.
Neem deze stunt bijvoorbeeld:
Ja het word gedaan door iemand die goed getraind heeft, maar dan nog, de foutmarge is best wel klein, 1 stuurfoutje en je mist de sprong met in het ergste geval dat je ook nog van het safety platform valt met alle gevolgen van dien.
Of deze stunt bijvoorbeeld, te bizar voor woorden gewoon, zelf zou ik voor geen goud in die auto willen zitten tijdens die stunt.
Maar goed als Bond fan begin ik een beetje leeg te lopen nu dus back on topic.
Ik kijk ook erg uit naar het nieuwe seizoen van The Masked Singer, op het moment van dit schrijven ben ik nog een paar uurtjes verwijderd van de reis naar Aalsmeer om de opname van een aflevering bij te wonen.
En later deze maand gaan we ook nog naar de opnames van de oud & nieuw special van hetzelfde programma.
We hebben er hartstikke veel zin in dus ik ben benieuwd wat we gaan meemaken vanavond en later deze maand.
In oktober komen de eerste afleveringen op televisie mocht iemand dat willen weten.