Omdat ik al meer dan een jaar niet meer werk voor Phantasialand kan ik jullie gewoon wat meer inkijk geven. `
Om maar meteen wat dromen stuk te maken. Ongeveer wekelijks zijn er kranen in Phantasialand te vinden. Er moet heel vaak voor onderhoud gehesen worden. Treinen van een baan? Kraan! Treinen op een baan? Kraan! Etc. Etc.
Dan de containers op het dak. Het betreft kleine containers. Dit is trouwens de vleugel van het hotel waar de kantoordelen zitten. De bovenste etage is marketing. Derde is boekhouding. Tweede is Ticketing. Eerste is Marketing Benelux en Business 2 Pleasure en de begane grond bevat een garage, aanleverruimte voor goederen + afvoer van afval hotel. Bovenop deze vleugel ligt de koel en verwarmingsinstallatie van het hele hotel. Het lijkt me dat deze na zoveel jaar toe is aan vervanging. Hopelijk voor mijn oud-collega's gaan er ook meteen aftakkingen gelegd worden om het kantoorpand te koelen want dat had namelijk geen prioriteit. In de zomer op kantoor temperaturen van boven de 30 graden c. Het kan verder ook gewoon zijn dat er werken aan het dak zijn. Bitumen vervangen bijvoorbeeld.