ArcovandenBroek De flatrides welke in Alton Towers stonden hadden een aardig thema en pasten mooi in de gebieden. Maar deze -tijdelijke- opvullingen hebben ze echt niet nodig, dit ziet er echt niet uit!
Daffie mooi is het niet; maar als dit tijdelijk is omdat ze tot inzicht zijn gekomen dat ze te veel flatrides verwijderd hebben dan is het voor 1 of 2 seizoenen acceptabel; maar arremoedig vind ik het wel.
MrRC Ik heb even wat speurwerk gedaan over de PWS SuperTrooper* (* is niet de uiteindelijke naam) A paratrooper flat ride owned by UK showman 'David Irvin'. Alton Towers are renting this alongside three other rides for the 2021 season to help with capacity. The ride was manufactured by PWS in 2020. Er komen nog meer Flat rides aan : Jumper Jumper* Smashing Jump Awaiting Opening 2021 X-Sector Sartori Rides A smashing jump flat ride owned by UK showman 'Davis Stokes'. Alton Towers are renting this alongside three other rides for the 2021 season to help with capacity. The ride was manufactured by Sartori in 2012. Unknown Sizzler* Sizzler Awaiting Opening 2021 Unknown PWS Rides A sizzler/twister flat ride owned by UK showman 'George Burrows'. Alton Towers are renting this alongside three other rides for the 2021 season to help with capacity. The ride was manufactured by PWS in 2015. Unknown Thunderdome* Waltzer Awaiting Opening 2021 Unknown Fairtrade Services A waltzer flat ride owned by UK showman 'John Collins'. Alton Towers are renting this alongside three other rides for the 2021 season to help with capacity. The ride was manufactured by Fairtrade in 2020. Bron : https://en.wikipedia.org/wiki/Alton_Towers#Flat_rides
_Arjan_ Jumper Jumper / Skate Jumper is overigens de Jumper die voorheen van Ordelman was, en dus, hoewel gebouwd in Italië, een Nederlands tintje heeft. 🙂
Eftelflags Slimme zet! Niet moeders mooiste oplossing; maar dit is perfect voor het boosten van capaciteit en het helpen van de kermisbranche. Dat is hard nodig! Deze rare tijden vragen voor creativiteit. Perfecte oplossing. Maar absoluut niet moeders mooiste.
Johan Ik weet niet hoe de regels in de UK zijn, maar kan het niet zijn om ook meer bezoekers toe te mogen laten? Dat meer attracties of meer m2 attracties/capaciteit betekent dat er meer mensen mogen in je park.
The_Bullgod Alton Towers heeft de namen bekend gemaakt voor drie van de flatrides, Mixtape, Roller Disco and Funk’n’Fly
Marvin Haha dat is stiekem dan wel weer heel gaaf gedaan zo 😂 Heerlijk dat foute 80's gedoe en dan van die zelfverzonnen Transformers inclusief het geluid.
Eftelflags Briljant! Marketing en Merlin is altijd zo on point! ppc-anoniem-2 en met een mix van hub tune; The hall of the mountain king!
_Arjan_ Leuk gedaan. 🙂 Meer moeite dan strikt noodzakelijk, want onder hun kermis namen plaatsen had voor iets tijdelijks ook een optie geweest.
FlyingTimo En laten we niet vergeten - anders dan bij ons zijn de Engelsen over het algemeen toch echt wel te porren voor flatrides, dus ik verwacht ook daar gewoon rijen 🙂