UntamedWestland Grijze-muis Ik ben nooit zo'n fan van de veilingopdrachten. Ik vind dat de mol geld uit de pot moet houden door opdrachten te saboteren en niet door de pot leeg te roven door gewoon een hoog bedrag te noemen. Hier zat echter in ieder geval nog een driedubbele laag in. Wat dat betreft doen ze het in België weer beter.
Ik vind daar toch wel een verschil in zitten eigenlijk, Nederland als concept is gewoon heel lui.
Met de opdrachten en de opzet haal je in Nederland al historisch lage potten als je geen eens een mol mee neemt.
Oa doodat er heel veel "alles of niets" spellen zijn. Je hebt een opdracht met 4 deel opdrachten, die allemaal al enorm lastig zijn, en haal je er 1 niet faalt de hele opdracht.
In Belgie moet je als Mol veel meer je best doen om invloed uit te oefenen op meerdere gelinkte opdrachten omdat je 4 deel opdrachten hebt, bij de eerste drie haal je gewoon geld op, en bij de 4e kan je de inzet verdubbelen.
Daarnaast wat Grijze-muis schreef, heerlijke mindfuck, lekkere lagen weer, heerlijk genoten.