Trollenbol Mystery Castle is een Bungee Drop en is de enige van dat model ter wereld. Doch, Lotte World's Bungee Drop (verwarrende naam, model is Ballistic Tower) werkt ook met luchtdruk, hetzij op een iets andere manier.
Erik The_Bullgod oh, dat is voor het eerst dat ik hoor van een Intamin toren die met luchtdruk werkt. Ik dacht altijd dat alleen S&S dat deed. Serieus? Heb je nooit die luchtdruk cilinders gehoord? Die maken een kabaal joh!
The_Bullgod Erik vast wel, maar kan het alleen niet meer herinneren. Laatste bezoek PHL was in het openings jaar van Black Mamba.
jos Ik zou het juist vreselijk jammer vinden als deze aangepast wordt. Dit is de eerste droptoren waar ik geen hoogtevrees heb 😛 Nee zonder dollen, ik vind het juist een hele sterke attractie tussen het achtbaangeweld van phantasialand en zal heb ook nooit overslaan als ik er ben
The_Bullgod The_Real_Infernape Ja, ik weet het. En hopelijk gaat dat dit jaar eindelijk veranderen. Ik heb in iedergeval al wel een ticket gescoord voor een bezoek eind juni. PHL ligt voor mij gewoon te ver weg om even een dag naar toe te gaan. Ik rijd liever niet meer dan 1,5 uur om bij een pretpark te komen. En voor PHL is het minstens 2,5uur rijden.
The_Real_Infernape The_Bullgod Ahh oke, dat snap ik wel. Keuzes moeten gemaakt worden 🙂 Ik help het je hopen dat het lukt, het mooie is nu dat er wel een aardige hoeveelheid nieuwe attracties bij zijn gekomen.
Nickk ppc-anoniem-2 yo ik ben 204 cm en ik ga er ook altijd in ze controleren daar niet zo goed op ik zal als ik jou was en je dat leuk vind het er de volgende keer gewoon op wagen je kan niet meer dan er uit gestuurd worden.
ppc-anoniem-2 Nickk dank voor de tip maar nee. Vind mijn plezier wel in andere rides. Die schouderbeugels breken bijna mijn sleutelbenen dus ik sla hem graag over.