Het forum biedt genoeg ruimte om elk nieuwtje dat iemand wilt delen in een eigen topic kan. Verzameltopics als deze zijn dus ook niet nodig, hoe goed de intentie ook is. We hebben je topic daarom hernoemd naar dit specifieke nieuwtje.
——————————
De United States of America. Voor honderden miljoenen mensen niet een heel bijzondere plek (want die mensen wonen er en weten niet beter). Maar voor mij heeft dit immens grote land een speciale vibe. Het voelt zo ver weg. Het land heeft zoveel prachtige natuurgebieden, een ontzettend diverse cultuur en natuurlijk parken die tot de nok toe gevuld zijn met achtbanen.
Zelf ben ik al jaren gefascineerd om naar de VS te gaan. Niet alleen als pretparkfan, maar ook al voordat ik überhaupt wist wat Cedar Fair was of dat er een verschil is tussen Disney World en Disneyland.
Ook wat betreft pretparknieuws vind ik het interessant om dingen mee te krijgen uit de VS. Maar omdat de VS zo ver weg is, zullen de meeste pretpark nieuwtjes niet bijzonder genoeg zijn om een eigen topic over te maken op een Nederlands forum. Daarom leek het me leuk om 1 topic te maken voor alle kleine nieuwtjes die eigenlijk geen eigen topic nodig hebben.