Ik vermoed dat ze de nieuwe ingang van RQ pas gaan gebruiken als ze China op de schop gooien. En ik verwacht dan ook dat ze direct de ingang van de wachtrij tot MC gaan aanpassen zodat deze begint bijna aan de uitgang van RQ. Ze gaan niet dat hele stuk langs RQ gebruiken, waardoor ze dus tussen RQ en restaurant Mandschu nog een stuk hebben om of een kleine attractie te bouwen, of een groter restaurant Mandschu of (wat ik verwacht) een stuk conferentiecentrum dat zowel aansluit op Dragon Bar in RQ en op Mandschu / het hotel. Dat stuk park ligt net naast de parking zo kunnen ze perfect gebruiken maken van de ruimte zonder RQ of MC te benadelen.
Ik hoop wel dat ze RQ nog verder aanpakken. In 2017 hebben ze de bovenverdieping thema gegeven, maar de tussen en benedenverdieping vind ik toch nog te kaal. Zo zou ik graag wandtapijten, fakkels zien verschijnen en nog meer het klugheim thema zien doorgetrokken worden op de muren. Je ziet nog goed het verschil tussen het vernieuwde en oude gedeelte bij RQ.