Kwam op Facebook foto's tegen van het plaatsen van een nieuwe transportband bij River Quest.
Dacht laatst ergens te lezen dat ze daar ook iets aan de capaciteit zouden veranderen maar ik kan dat nergens terug vinden. Weet iemand hier daar iets van?
Kwam op Facebook foto's tegen van het plaatsen van een nieuwe transportband bij River Quest.
Dacht laatst ergens te lezen dat ze daar ook iets aan de capaciteit zouden veranderen maar ik kan dat nergens terug vinden. Weet iemand hier daar iets van?
In 2017 heeft Phantasialand zelf een reportage gemaakt over het vernieuwen van de lopende band van River Quest. Dat zal dus om de vier jaar, mogelijk zelfs vaker worden gedaan.
Was het niet zo dat altijd nog één van de twee liften defect was? Als die wordt gerepareerd zal de capaciteit natuurlijk weer beter worden.
Ik ben nog steeds benieuwd of ze de ingang van River Quest gaan verplaatsen. Er lijkt in Klugheim een nieuwe ingang gebouwd te zijn (aan het pad wat naar China Town leidt) en de attractie past wat mij betreft ook meer bij het mysterieuze Klugheim dan bij China Town.
Jules China een nieuw thema lijkt me sterk daar is het restaurant en het hotel te sterk voor gethemed het is ook nog steeds een van de mooiere plekken in PHL naar mijn mening. Ik denk eerder meer China.
Erik Er lijkt in Klugheim een nieuwe ingang gebouwd te zijn (aan het pad wat naar China Town leidt) en de attractie past wat mij betreft ook meer bij het mysterieuze Klugheim dan bij China Town.
Ik heb dit specifieke plekje in Klugheim even niet voor ogen maar de ingang van River Quest is sowieso nog wel eens verhuist. Deze heeft ook een tijdje in de hoek gezeten waar de attractie nu aansluit op Klugheim (alleen toen was het natuurlijk het western dorpje).
Gaaf om wat beelden van deze werkzaamheden te zien in ieder geval!
Marvin de nieuwe ingang staat als je van Taron naar River Quest loopt, ze hebben de ingang iets naar boven gelegd.
Wat Dream_wizard zegt.
Hier overigens nog een 360 graden foto van Google:
https://www.google.nl/maps/@50.799445,6.883055,3a,75y,335.39h,87.67t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipPmhL3dFFtCRKoYW1lyTGylgNgOVDMwmMkrVSrs!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipPmhL3dFFtCRKoYW1lyTGylgNgOVDMwmMkrVSrs%3Dw203-h100-k-no-pi0-ya16.413916-ro0-fo100!7i4096!8i2048
Volgens mij heeft het park niets aangekondigd over een eventuele verplaatsing van de ingang naar Klugheim, maar het lijkt er wat mij betreft wel op dat dit een plan van hun is.
Dat ziet er vrij duidelijk uit ja, lijkt me wel dat die ingang een keer verplaatst gaat worden.
Misschien hebben ze dit ook wel gedaan om voor te sorteren op een aanpassing/vervanging van Geister Riksha die ongetwijfeld een keer gaat komen. Die gaat natuurlijk grotendeels onder het China plein door en als je dat gaat opbreken wil je er geen bezoekers hebben. De ingang van River Quest zou daar dan al niet meer blokkerend voor zijn als je die naar Klugheim verhuist
Ik zou het zeker wel tof vinden als hij bij Klugheim getrokken wordt. Ik zinspeelde eerder ook al met het idee dat er wellicht een nieuwe attractie komt op het pleintje waar nu de wachtrijverlenging van Taron is, aangezien daar ook al een doorloopje zit in het rotswerk. Daarmee zou Klugheim echt een volwaardig themagebied met 4 attracties worden. Niet dat Klugheim nu niet de moeite waard is overigens, maar jullie snappen vast wat ik bedoel.
Erik RQ is toch al aardig in het thema / bouwstijl van Klugheim meegenomen met de recente referb? Dat de ingang er een beetje buiten valt touché maar ik beschouw het ook nu al meer tot Klugheim als ''gewoon Mystery''.
Vind die nieuwe poort eigenlijk niet eens zo fijn qua locatie. Maar Phantasialand vind het blijkbaar leuk om ingangen van attracties zo onopvallend mogelijk te maken.
Dream_wizard Mooie nieuwe ingang! Het zou nog leuker zijn als je tijdens warm weer niet in zo'n vieze lucht hangt in de wachtrij, maar dat is een tweede.
Fijn werk!
elmarwouters Die staat er al sinds Klugheim bestaat, maar is nooit in gebruik genomen
Stel dat dat ooit de ingang van riverquest zou worden. Dan ligt de ingang van mystery castle wel heel erg in een uithoek, niet? nu ligt ie dat ook al, maar die hoek is een beetje ongelukkig ingedeeld als je 't mij vraagt.
Yvan Dan ligt de ingang van mystery castle wel heel erg in een uithoek
Eigenlijk vind ik dat wel goed passen bij de attractie. Het is toch een soort afgelegen kasteeltoren. Extra sfeer voor die attractie