Lizzzard Eftelflags Ik heb de POV's uit alle wagentjes nu bekeken en niet alle wagens hebben een toffe rit vind ik. Vooral in wagen 3 en 4 vind ik de overgangen van scène naar scène matig of zie je niet alles tijdens een scène. En klopt het nou dat sommige wagentjes beginnen op positie 3 en eindigen op positie 2?
Hjalmar Goed, kleine kick voor Disneyland, de eerste stukken zijn verticaal gegaan voor deze attractie in Anaheim. Er is al meer gedaan dan men wil toegeven, helaas is de opening wel vooruit geschoven naar 2023 🙂
Jules Hjalmar Het blijft briljant dat dit park zo dicht bij een van de drukste snelwegen ter wereld ligt en dat je daar eigenlijk helemaal niets van ziet of merkt in het park zelf.
Glenneke Jules Het blijft briljant dat dit park zo dicht bij een van de drukste snelwegen ter wereld ligt en dat je daar eigenlijk helemaal niets van ziet of merkt in het park zelf. Omgekeerd geldt hetzelfde. Je kan op Interstate 5 weliswaar een glimp opvangen van de Matterhorn, maar that's it. De magie begint altijd pas wanneer je de afrit neemt en in die gekke wereld van Anaheim arriveert. Ik heb al kippenvel door er alleen maar aan te denken 😃
DaltonTerror De Car Toon Spin en eigenlijk de gehele Toon Studios gaat dan eigenlijk blijven? Dacht altijd dat dat hele stuk tegen de grond ging.
Hjalmar DaltonTerror Mickey's Toontown blijft zoals hij nu is, met een theater waarbij je naar binnen zult stappen in de wereld van Runaway Railway.
Jules Glenneke Ik heb al kippenvel door er alleen maar aan te denken 😃 Zeg dat. Ik mis 't zo (en zou er in april geweest zijn). Je kunt trouwens ook Guardians of the Galaxy vrij goed zien, maar dat is 't inderdaad wel als je langs het resort komt. Hoe anders is dat trouwens om de hoek bij Knott's Berry Farm, waar Xcelerator quasi op 't kruispunt staat.
20cent Fantastisch dat hier dus niks voor hoeft te wijken. En zo fijn dat het minst boeiende gebied van dit pretpark (en dat terwijl er gewoon al een darkride en achtbaantje staan!) nog eens zo'n topper erbij krijgt. DisneySea is dan misschien wel het mooiste, maar Disneyland Anaheim is gewoon het béste pretpark ter wereld.
ppc-anoniem-1 Dit zijn spandoeken op het showbuilding in aanbouw in Anaheim toch? Héél erg grappig om de periode totdat de boel gethematiseerd is te overbruggen 😂
Hjalmar ppc-anoniem-1 Haha, oeps, ik dacht er aan om Anaheim te typen en was het toen vergeten 😅 Maar ja, de bouw van Mickey and Minnie's Runaway Railway in Anaheim.