LeisureLevi in aanvulling op Hjalmar Het park gaat in de praktijk vaak iets vroeger open, je moet ook tijd incalculeren voor de security en de Japanners zijn VROEG. Er waren honderden, ik denk eerder duizenden, mensen voor me. Als jij om negen uur komt, staat er dus bij alle grote attracties al een rij met een wachttijd van drie cijfers. Dat kan, maar ik vind dat zonde voor een park waar je niet zo snel nog eens komt (ik niet dan, ik weet dat sommige mensen hier om de paar jaar naar toe vliegen 😉).
De drukte viel vandaag, voor Tokyo-begrippen, best mee. Ik heb op de valreep net nog de wachtrij gehaald om Frozen nog een keer te doen. Tripreport volgt als ik thuis ben, ik zal proberen om daarin niet te veel te klagen over het weer maar een kleine spoiler: het heeft de godganse dag geregend. De hele dag. Vandaar waarschijnlijk dat de rij voor Frozen nu maar 30 minuten is 🎉 Dat is voor hier heel kort en dat is de attractie zeker waard!
Standby tickets hebben ze overigens niet meer, alleen de priority access van de 40e verjaardag (gratis) en Disney Premier Access (betaald).