Oke, ik heb mijn mini verslag weggehaald, en ik heb er even over nagedacht hoe hier te reageren. Met name de opmerking van Niek zit mij niet lekker. Je bent volgens mij beheerder, maar je brandt me af, en dat is niet de eerste keer. Jou opmerking in de trant van....zucht, dat hebben we al een keer behandeld, valt bij mij serieus verkeerd. Is dat zo erg .... ,ik denk het niet. Ben jij er geweest? Springs staat voor bronnen ja, nou je vind er een paar bij de entree van het hotel. De atracties zelfs, en de rest van het bos, heeft helemaal niks met water te maken. Ik vraag je een keer.....ben jij er geweest.
Dan die andere 2, ik ga jullie namen niet eens opzoeken. Dat zou jullie belangrijk maken. Zijn julie er geweest? Zijn jullie om 06.00 opgestaan om je spullen te pakken, je ontbijt te eten, 1 uur met de metro door de tokyo ochtend spits te reizen, aan te sluiten bij 1000en bezoekers, 25 minuten voor de tassen controle te staan wachten. En dan eindelijk om 09.25 binnen te zijn, stressen om op de app te komen, hopen Springs in te kunnen, extra te betalen, maar helaas, de halve wereld over te vliegen en dan Springs niet te kunnen, terwijl andere dat wel mogen. Ik dacht het niet.
Wie zijn jullie in godsnaam om mijn mini verslag dat ik graag met andere fans wilt delen, mij persoonlijk zo af te branden, wie denken jullie wel niet wie jullie zijn? Als je daar eindelijk bent, en je mag er niet in. Ja....dan ga je dat toch proberen, ik heb net zoveel recht op een bezoek dan ieder ander. Waarschijnlijk zijn er die dag nog 1000 andere door heen geglipt. Ik hou het maar op jaloezie, en dat geldt ook voor de mensen die deze zielige personen een Like hebben gegeven.