Op zich zie ik het ook wel gebeuren dat Cedar Point een T-Rex coaster gaat bouwen, maar dan is het zeker onrealistisch dat ze alleen deze plek gebruiken.
Het gaat over dit stukje land, met als langste doorsnede 133 meter, en dat is inclusief de ruimte die ze niet gaan gebruiken vanwege dat fast food restaurant daar. Nee, Cedar Point moet een creatievere manier vinden om een waardige coaster neer te zetten voor deze mijlpaal. En ik denk een aardig idee te hebben van hoe ze dat zouden kunnen doen. Uiteraard is dit alleen speculatie.
Mijn idee zou zijn dat ze deze ruimte ongeveer gebruiken om zo'n achtbaan kwijt te kunnen. In ieder geval zou de Antique Cars moeten verdwijnen voor deze uitbreiding. Hier zou je dan de lifthill kunnen bouwen, waarna je tussen de Wave Swinger (of de Wave Swinger ook weghalen, geen idee hoe populair die is) en de Town Hall Museum door, waarna je over die grote bocht van Maverick heengaat richting het gebied van de Thunder Canyon. Nou weet ik niet of dat te combineren valt, maar ik denk dat het best toffe interactie kan geven tussen de Thunder Canyon en de T-Rex. Vervolgens zou je langs Snake River Falls en de Town Hall Museum weer terug kunnen naar het Antique Cars stuk. Misschien nog iets van een helix zoals je ook hebt op Candymonium rond de Kisses fontein en dan is de layout rond.