Of het nou in de Efteling is of elders in de wereld, rellen om het rellen is gewoon niet goed te praten.
Natuurlijk mag je het ergens mee oneens zijn, en natuurlijk mag je je stem dan zeker laten horen, maar om dan bewust te gaan slopen en auto's in de fik te steken bij voorbeeld gaat mij echt te ver.
Wat mij betreft mag politie nog strenger optreden, schieten met rubberen kogels, de raddraaiers insluiten en lekker in de cel mieteren voor een paar weken en meteen een mooi strafblad erbij.
Ook ik ben niet een voorstander en liefhebber van de avondklok, ook ik ben Corona moe, ook mijn puberende dochter is het helemaal zat, maar een drang om de boel op stelten te zetten hebben wij niet.
Wij maken er maar het beste van, de streamingdiensten draaien op volle toeren, de bordspellen zijn niet aan te slepen, om nog maar te zwijgen van de Nintendo Switch die oververmoeid raakt van het vele spelen.
Waar een wil is is een weg, houd je gewoon aan de regels, dan zijn we er lekker snel weer vanaf van al die ellende en hoeven er ook geen rellen uit te breken waar dan ook in het land.