Joell vorig jaar heeft de bouwer wel gezegd dat die afgelopen jaar open had moeten gaan maar nu door Corona zal het wel zijn uitgesteld tot dit jaar
Vriend_van_de_club Hjalmar Oei, ik dacht dat deze ook in 2021 open zou gaan. Is het bekend waarom dit is uitgesteld naar 2023?
Hjalmar Vriend_van_de_club Legal issues met Disney vanwege de fox licentie en uiteindelijk moest het volgens mij aangepast worden naar een ander thema. Disney heeft aangegeven dat het park niet volledig uit Fox IP's mocht bestaan en dat een aantal moesten verdwijnen. Het schijnt dat Blooloop ook een aanpassing moest doen in hun originele artikel van de lijn up verwachting voor 2021 en het Alien verwijzing hebben verwijderd.
Jules Eerst zien, dan geloven. Dit is toch wel een van de spectaculairste achtbanen in een serieus park waar we eigenlijk al veel te lang op een teken van leven wachten.
Meint Mission Ferrari gaat dit jaar écht open. Ik heb het gevoel dat ik die vaker heb gehoord ... misschien in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 en 2020?
The_Real_Infernape Meint Ja ik weet het ook niet, ik hoor er nu pas voor het eerst over. Maar zolang ben ik nog niet zo serieus met deze hobby bezig.
Hjalmar The_Real_Infernape Dit is niet naar jou gericht, maar naar het park die deze attractie aankondigde en toen jaren heeft uitgesteld.
Meint The_Real_Infernape Zeker niet naar jou gericht inderdaad! Deze ride begint inmiddels een meme te worden omdat ze de ride elk jaar weer aankondigen. Vrij lachwekkend, maar ik hoop dat hij ooit toch echt open gaat.
The_Real_Infernape Meint Hjalmar dankjewel 😅 Wat raar joh dat ze dat gewoon elk jaar blijven zeggen, bijna triest gewoon. Ach, zolang hij opent voordat ik afreis naar Abu Dhabi moet het ze wel lukken (schat ergens over een jaar of 10).
Steven Ik ben benieuwd of deze baan bij opening nog zo bijzonder/uniek is. Ondanks deze wel wat heftiger lijkt is Movie Park deze baan wel al voor met elementen, net als alle achtbanen met drop track...
The_Bullgod Steven Mission Ferrari word veel meer dan dat baantje in Movie Park Germany. Naast de droptrack en inversies, zouden er ook een tilttrack in komen, mogelijk ook een "sideways slide track", meerdere launches, een aantal 3D projectie schermen. En wie weet wat voor speciale elementen allemaal nog meer. Edit, en voor wie het nog niet wist, blijkbaar zijn ze eind 2018 al begonnen met het testen van deze baan. Bron: https://coasterforce.com/forums/threads/ferrari-world-abu-dhabi-mission-ferrari-dynamic-attractions.38479/post-1044016
Steven The_Bullgod Ik ben bekend met wat deze baan ooit zal moeten worden maar dat de opening (als het gaat gebeuren) al 6 jaar later is dan voorzien heeft bij mij de enthousiasme en de nieuwigheid er wel vanaf gehaald.
Jonathan Wow cool! Bedankt voor het delen van de beelden van het testen! Ik had nog nergens gezien dat er getest was!
The_Bullgod Steven dat het enthousiasme bij je weg is mbt deze baan kan ik wel begrijpen na al die tijd. Maar ik zou hem zeker wel doen als ik die mogelijkheid heb.
The_Bullgod Eftelflags Gringotts opende al in 2014, terwijl dit project oorspronkelijk in 2015 zou openen. Dus Mission Ferrari was nooit echt origineel geweest.
Dream_wizard Ik weet niet of de achtbaan al een paar keer een testrit heeft gemaakt, maar het rijd 😃 https://fb.watch/3i9U3Bjlnl/
Hjalmar Ik zie dat vijf jaar stil staan de trein niet zoveel goed hebben gedaan. Wat een gerammel in die hal.