Ik ben geen kenner op Android gebied, dus daar kan ik je niet in adviseren. Als ik echter kijk naar de specs die je noemt en je zou kiezen voor een iOS toestel, dan zou je uitkomen op de:
iPhone SE (2020)
Eventueel zou je kunnen kijken naar de:
iPhone Xr
De rest van de iPhones zit boven je budget. Op iPhone vlak is de combinatie 128GB+500euro erg lastig. Ik denk dat je daarmee beter af bent in de Android wereld. Voor 500 euro kun je daar een betere combi van camera's en opslag vinden denk ik.
Hoewel de recente iPhone camera's erg goed zijn, gaat een camerasysteem met bijvoorbeeld een ultrawide camera, een reguliere wide, en een telelens je al gauw flink wat duiten kosten. Dan zit je namelijk op een iPhone 11 Pro of 12 Pro. En dan hebben we het over een heel andere prijscategorie. Beperk je je tot de iPhones met twee lenzen, dan kom je uit op bijvoorbeeld de iPhone 11 (64 Gb, 675 euro), de iPhone X, maar in dat laatste geval ben je aangewezen op een refurbished toestel. Die zijn verkrijgbaar (256 gb) onder de 500 euro, in nieuwstaat. https://tweakers.net/pricewatch/1016819/apple-iphone-x-256gb-zilver.html