John ArcovandenBroek Gewoon zorgen dat je de mooiste foto gemaakt hebt π We hebben helaas geen fysieke prijzen voor de nummers 2 of 3 maar geven uiteraard deze members een eervolle vermelding! π
ArcovandenBroek John We hebben helaas geen fysieke prijzen voor de nummers 2 of 3 maar geven uiteraard deze members een eervolle vermelding! π Gewoon het prijzenpakket verdelen, ik zal dat wel doen met nummer 2 en 3 mocht ik winnen. π Foto ingestuurd!
Hjalmar Leuk dat deze er weer is en een leuke prijs @John!, helaas zal ik zelf niet mee doen aangezien ik zelf sinds oktober 2019 geen park meer heb bezocht. Succes aan iedereen die mee doet, may the odds be ever in your favour.
The_Bullgod Ik heb afgelopen jaar ook geen pretpark bezocht en dus ook geen foto's geschoten. Voor iedereen die wel mee doet, veel succes.
Niek ArcovandenBroek Wij hebben er voor gekozen om een leuk en compleet Vekoma-pakket voor de winnaar te kunnen uitdelen, in plaats van bijvoorbeeld een shirtje voor de een, en een petje voor de ander. Want zoals Henny Huisman ons allemaal altijd al duidelijk maakte: er kan er maar één... de winnaar zijn!
scagen Ook een foto ingestuurd, waarschijnlijk geen winnende foto maar wel 1 die ik zelf heel tof blijf vinden π
Joell John Als ingelogd lid mag je één foto insturen; Het maakt niet uit of je foto met een dure digitale camera gemaakt is, of dat je je telefoon gebruikt hebt; De foto moet je zelf gemaakt hebben in 2020; De foto moet uiteraard gemaakt zijn in een pretpark; Hou de foto vrij van randen, teksten, copyright of je logo. De eerste foto die ik stuurde was niet gemaakt in 2020 daarom even een nieuwe ingestuurd. Had een beetje de regels over het hoofd gezien π
Marvin Liampie John Hou de foto vrij van randen, teksten, copyright of je logo. Maar verder moet je vooral doen wat je niet laten kunt π
Yola Mijn foto is ook verstuurd. Leuke prijzen! Wij zijn hier thuis met vier achtbaanfans, dus dat komt mooi uit als ik zou winnen π.
ppc-anoniem-2 Mogen het alleen pretparken zijn of ook dierentuinen? Bij pretparken kom ik niet veel verder dan de poorten van Gronalund gezien ik het bezoeken van parken persoonlijk niet verantwoord vond afgelopen jaar.
John ppc-anoniem-2 nee sorry. Hoewel ik dierentuinen ook heel tof vind om te bezoeken en te fotograferen en ik ook benieuwd naar de fotoβs van bezoeken hiervan, is dit echt een pretpark fotowedstrijd. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen te vinden. Wildlands is in Nederland al een grensgeval, maar fotoβs uit Bush Gardens of Sea World zijn welkom hoor π
Mitchke92 Helaas geen foto in 2020.. Hopelijk volgend jaar wel mee te doen aan de fotowedstrijd ! Succes allemaal en ben benieuwd naar de foto's π
ppc-anoniem-2 John jammer, dan houdt het voor mij op vanwege eerder genoemde persoonlijke beweegredenen π