Progress Ligt er een beetje aan wat precies met ‘Winter Efteling decoratie’ wordt bedoeld.
Goede vraag, net zoals met een hoop info in het artikel is er veel ruimte voor de interpretatie of de afronding hoe de Efteling iets naar buiten brengt.
Misschien is er 600K geïnvesteerd in tenten en dingen die nog 15 jaar mee gaan en is dat afgerond als "bijna een miljoen" dan is het niet zo een ramp.
Maar het komt nu een beetje over dat ze wel bijna een miljoen hebben uitgegeven voor niets, omdat ze weer dicht moesten, dat versterkt toch een beetje het beeld dat de Efteling dit nooit heeft zien aankomen.
Overigens was een sobere winterefteling verder prima te verdedigen geweest lijkt mij gezien de onzekerheid die er speelt op t moment.
Progress Als ik deskundigen hoor zeggen dat er pas in de zomer weer wat versoepelingen mogelijk gaan zijn houd ik mijn hart vast voor de parken...
RIVM heeft gisteren bekend gemaakt dat we tot april mogelijk met stevige maatregelen zitten (omdat ze conservatief rekening houden met weersinvloeden en vaccinatiegraad impact), dus "in de zomer versoepelingen" is wel heel ruim afgerond.