Dag 4 Waner Broders Studios
Op de 4e dag was het de bedoeling om het even iets wat rustig aan te doen. Dus even iets langer blijven liggen en de dag lekker rustig beginnen. Jacko met wie ik op deze reis naar USA maakte wilde graag eens kijken op 1 van de grootte begraaf plaatsen Los Angeles waar O.A Liberace ligt. Wat zijn die begraaf plaatsen mega groot je moet er echt met de auto door geen echt apart om eens te zien.
Hier na zijn we door gereden naar de Waner Broders Studios deze was lekker dicht bij. was namelijk om de hoek van de begraaf plaats. Hier hadden wij een tour geboekt. Die ook bij de Co Los Angeles card ook gratis was. Ik vond het leuk om eens te zien, beetje jammer van de regen die deze morgen viel maar gelukkig zat er een dakje op wagen die ons rond reed. Wat ik wel Jammer was, dat het vooral over de Tv series ging en beetje weinig over de films. Had zelf graag meer over de films willen zien tijdens zoon tour. Maar het is zeker wel een aanrader tijdens een trip in L.A.
In de middag klaarde het weer wat op dus bedachten we om eens richting de Santa Monica pier met pacific park te gaan bezoeken. Daar aan gekomen was helaas pacific park gesloten vanwege het weer. Wat op dat moment juist weer prima te doen was, maar ja helaas niks aan te doen.
Dag 5 Disneyland Anaheim
Op de 5e dag stond Disneyland op de Planning. Ik had nooit verwacht dat ik na mijn reis naar Orlando met Disney World. Eerder Disneyland in Anaheim zou bezoeken dan ik terug zou gaan naar die in Parijs, waar ik tot vlak voor me trip naar Orlando 6 jaar terug een aantal jaren een abbo heb gehad. Dat Zegt in mijn ogen toch wel iets over die in Parijs.
Zo vond ik ook Disneyland Anaheim weer beter als Parijs. Al merk merkte ik wel dat dit het 1e Disneypark ooit was. Maar wel het enige park waar Walt Disney zelf heeft gelopen. Walt heeft niet alleen veel betekend voor de films maar ook in het pretpark wereldje. Om dat het, Het 1e Disneypark was viel het wel op dat het allemaal net iets krapper op elkaar is gebouwd. Parijs en Disney world/ Magic Kingdom zijn net iets ruimer opgebouwd. Maar Disneyland heeft ook een paar unieke attracties. Zo vond ik Indiana Jones Adventure erg tof. en vond ik Matterhorn Bobsleds ook een hele leuke Coaster een mooie oudje op mijn lijstje toe kunnen voegen. En ik vond finding nemo een verrassende leuke ride, dit had ik niet verwacht.
Jammer genoeg was het kasteel in groot onderhoud en stond de al niet te grote kasteel volledig in de steigers dus helaas geen foto's kunnen maken van het bekende kasteel. Helaas was het echt heel druk in het park. We waren stiekem ook wel heel erg verwend in Six Flags Magic Mountain en in Knott's Berry Farm. Maar dankzij de Fast Passen hebben we alle grote rides prima kunnen doen,
Al met al weer prima genoten van een Disney Park. Kijk al uit naar de laatste park van deze trip het park aan de overkant Disney California Adventure,
maar nu eerst weer de foto's eerst een paar van dag 4 daar na de foto's uit Disneyland
Nu de foto's uit Disneyland
Dat waren ze weer