Niek enorm benieuwd naar de intensiteit van deze family baan. Ziet er uit als een tof ding! Ik was al verrast door de kracht die stiekem in de Orkanen modellen van Vekoma zit, deze lijkt toch nog wat meer capriolen uit te halen 😎
The_Real_Infernape Inmiddels staat (sorry, hangt) de trein op de baan. Je zou bijna denken dat DC Comics aan nog meer parken licenties heeft verkocht, want dit doet wel erg denken aan de Flash 🙃
ppc-anoniem-2 Niek Ook mooi dat de trein meerdere kleuren heeft. Precies dit, dat rood en geel in de stoelen is echt stijlvol!
Station-de-Oost Ik ben geen fan van de kleuren. Maar het zal vast goed passen in de omgeving daar. Maar ik zie op de foto's wel een paar mooie bochten, die volgens mij een leuke rit beleving gaan geven. Ook goed compact opgezet.
Niek Station-de-Oost Ik ben geen fan van de kleuren. Maar het zal vast goed passen in de omgeving daar. Afgaand op je naam en avatar had je 'm liever in bruin en aardetinten gezien? 😉 De plek is natuurlijk alles bepalend, en de hier geziene kleuren passen natuurlijk perfect in dit strandparkje in een van de grootste wereldsteden.
Niek Dat ziet er al goed uit, ik ben benieuwd of hij straks nog ietsje vlotter door de baan gaat, het lijkt nog wat langzaam. Maar een goed gevulde trein en eventjes warmrijden zal dat ongetwijfeld doen veranderen 🙂
Fixma QDude24 Eis van de familie aan Vekoma was dat het echt familie baan moest worden zonder inversies. Maar toch genoeg leuke elementen erin die op die kleine oppervlakte paste Hier nog een offride video en hoe blij de familie is.. http://newsplusnotes.blogspot.com/2021/06/denos-wonder-wheel-amusement-park.html