Ik was van plan midden november een tripje te maken (eerste in zo'n 15 jaar), hopen dat het kasteel dan zichtbaar is, of op z'n minst toch grotendeels. De kleuren zien er in elk geval al prachtig uit!

7 dagen later

Potverdorie dit staat er straks wel weer spik en span bij

Michael De vraag gaat nu alleen worden of ze het blijven onderhouden en of ze rekening hebben gehouden met 365 dagen van het jaar vuurwerk 🙂

Wauw, de gouden spitsen, en het contrast tussen de 'boomkruinen' en het zalmrose stucwerk is prachtig. Heel strak, heel schoon, erg mooi! 😎

8 dagen later

Michael ze moeten wel even doorwerken, dan kan ik het kasteel aanstaande november weer in zijn normale vorm zien 😬

Hjalmar ik dacht gezien te hebben dat ze het kasteel midden-november uit de steigers wilden hebben. Weet niet wanneer je precies wilt gaan, maar als het niet is veranderd zou het mogelijk moeten kunnen zijn.

Jailsamer Zeg, mister one-liner, dat kasteel had ik niet terug verwacht tot minstens April 2022 😉

Maar nu Illuminations terug komt vanaf 21 December is het natuurlijk wel handig dat de show op het kasteel geprojecteerd kan worden.

Jammer dat ze enkel het bosje wat groeide aan het einde van die boomstronken nog steeds niet hebben terug geplaatst.

De draak zal vanaf 1 December weer te bezoeken zijn in het kasteel.

Bedoel, ze zijn toch verrassend sneller bezig met het verwijderen van de tarps dan ik had verwacht. Ze hebben nog 25 dagen om het helemaal af te breken 😛

Hjalmar
          Super nieuws 😍 Met geluk als ik er 10 en 11 november ben het kasteel weer in alle glorie kunnen bewonderen 👌

Hjalmar De vraag gaat nu alleen worden of ze het blijven onderhouden en of ze rekening hebben gehouden met 365 dagen van het jaar vuurwerk 🙂

Of ze het blijven onderhouden is inderdaad de vraag bij DLP… afwachten maar.

Michael Erg fijn om te zien dat het kasteel weer er piekpijn bij staat, ook al missen een paar elementen zoals de trap en de struik.

Hjalmar Krijg nou de hik, ik praat over de trap en voila.

Even testen of het blijft werken: het zou tof zijn als Cinemagique terug komt 😬

Mooi!! 😎 Dat zijn de mooie ambachtelijke details die het kasteel zo gaaf maken.

Het ligt vast aan mij, want iedereen is zeer enthousiast over de renovatie, maar ik zie eigenlijk geen verschil?

Jailsamer Vertel, wat had jij verwacht van deze refurbishment. Wat het woord betekend letterlijk terug brengen naar de originele staat van toen het nieuw was.