@ppc-anoniem-1 Ten eerste, er is niets officieel aangekondigd, dit is een "gelekte" foto van werkzaamheden.
Ten tweede, ik geef verder in het topic aan dat mijn laatste bezoek in 2009 was. Het feit dat tussen 2009 en 2019 voor mij visueel geen verschil zit in hoe het rotswerk eruit ziet bevestigd mijn gevoel over de baan dat hij vaak vies en "slecht" onderhouden overkomt.
Laten we even wat videos erbij halen van 2015-2019, kijk voor goed naar de laatste deel van de rit waarbij veel water wordt gebruikt. Compleet groen van de aanslag. Hier had best een hoge druk reiniger of een anti mos middel overheen gekunt. Daar kan de rotswerk prima tegen.
Wat betreft je tekst over onderhoud
ppc-anoniem-1 Onderhoud pleeg je helaas niet wanneer dat nodig is. Onderhoud pleeg je wanneer dat nodig is én er budget voor is vrijgemaakt.
Wat een rare zin, natuurlijk pleeg je onderhoud wanneer dit nodig is. Daarvoor zijn reserve budgetten, dat zal jij als geen ander moeten weten, werkende bij <verwijderd>. Dit hadden we ook ten tijde van Ecodrome en Aviodrome toen ik er werkte. Maar we hebben het hier niet over spoed klusjes, maar over geplande onderhoud zoals het onderhouden van een attractie technisch. Het is duidelijk dat het park daar geen tijd/geld voor op zij heeft gezet in de afgelopen 5 jaar, wat prima is. Maar dan kan je vast wel begrijpen dat ik het jammer vind dat een park dit zo ver laat komen.
Laten we duidelijk hebben dat ik het enorm waardeer en zelfs verrassend vind hoe goed Walibi Belgium zijn masterplan heeft gemaakt en daar zo goed als het kan aan probeert te houden, zelfs in een moeilijk jaar als 2020. Maar als ze zulke goede budgetten weten te behouden voor uitbreidingen, verwacht ik even goede budget voor de komende jaren om het park op hetzelfde niveau te houden qua onderhoud. Er zijn dan geen excuses meer om rotswerk of details te laten verloederen zoals Radja River de afgelopen jaren heeft uitgezien.
Edit @Marvin: naam verwijderd, zie hier