The_Bullgod Nog ff een paar oudere updates die ook wel interessant zijn. Zo werd een maand geleden het hoogste punt al bereikt bij de bouw van deze woodie. En de aankondiging van deze Gravity Group woodie + enkele andere rides, anderhalf jaar geleden.
Taronco Alleen klopt die POV van geen kanten, want de lifthill heeft geen bocht naar de first drop maar zal meteen naar beneden gaan. Deze POV is volgens mij gebaseerd op de concept art, die ook niet klopt aangezien de lifthill juist de compleet andere kant op gaat dan in het echt.
The_Bullgod Taronco dit is de layout die door het park gepresenteerd is. En daar zit wel een bocht in. Welke layout zou het volgens jou dan moeyen zijn.
Taronco The_Bullgod klopt maar als je kijkt naar de bouwwerf zie je dat de lifthill richting het water is gebouwd en meteen naar beneden gaat voor de first drop. De concept art heeft dit helemaal niet.
Slalamander Hjalmar ¿ɥɔoʇ pɹǝǝʞǝƃɯo ʞoo sǝllɐ sᴉ ëᴉlɐɹʇsnɐ uᴉ ɹɐɐW Ziet er uit als een toffe woodie! Moet wel zeggen dat ik de trein op de concept art niet heel erg passend vind voor een houten achtbaan, maar je kan niet alles hebben.
Glenneke Slalamander Moet wel zeggen dat ik de trein op de concept art niet heel erg passend vind voor een houten achtbaan, maar je kan niet alles hebben. Ik heb dat idee bij zowat elke trein van die Gravitykraft-mannen 😆 . Anderzijds... als men de baan naar een zeemonster vernoemt, moet het eigenlijk best kunnen. Verder ziet het er best een toffe coaster uit en bovendien is het exact de baan die Sea World Australia nodig had. Ideale uitbreiding voor dit park!
The_Real_Infernape Nog een paar bouwfoto's van Leviathan. De lifthill is al af zo te zien, maar bij de drop zijn alleen de contouren zichtbaar. De foto's zijn gepost op Reddit door u/demc7 .
The_Bullgod 18 september aanstaande zal Leviathan openen voor het publiek meld Sea World op hun website: https://seaworld.com.au/attractions/rides-and-precincts/the-new-atlantis
ppc-anoniem-2 Ergens heeft die B&M met dezelfde naam aan de andere kant van de plas deze naam toch wel een beetje verpest hoor 🙂 Iedere keer als ik dit topic nu open en ik die deze familie-woodie dan denk ik toch . . . meh!
The_Real_Infernape ppc-anoniem-2 Ik weet niet of ik dit een family woodie zou noemen, 80km/h vind ik nog aardig rap voor een familie attractie. Maar ja, ik denk ook dat de B&M hyper / giga de betere van de twee is 😂
Joell The_Real_Infernape Joris en de Draak gaat 75km/h en Troy 86km/h dus om het ee familiebaan te noemen komt denk ik wel tot z'n recht hier 😉
The_Bullgod Joell Joris en de Draak gaat 75km/h en Troy 86km/h dus om het ee familiebaan te noemen komt denk ik wel tot z'n recht hier Ik vind dat je Troy hier behoorlijk naar beneden haalt, door deze baan een familiebaan te noemen. Maar dat komt denk ik voornamelijk door de layout.
ppc-anoniem-2 The_Bullgod We are thrilled to reveal the train design of the world’s greatest family roller coaster coming to #seaworldaus 2021 Plus dat het park de baan zelf ook als family roller coaster promoot 🙂
Alain Hmmm wellicht wisten de meesten dit al, maar ik kom er net echter dat Sea World Australia niets te maken heeft met de SeaWorld keten en de parken die daarbij horen.
The_Bullgod Alain Dat is inderdaad iets wat niet iedereen zal weten. Sea World Australia valt net als Warner Bros Movie World en het Wet & Wild waterpark dat aan de Goldcoast in Australië ligt onder de Village Roadshow group
Cornelius Aangekochte franchise dan? Licensed deals? Desalniettemin lijkt me dit een leuk parkje om ooit eens te bezoeken!
QDude24 Cornelius Sea World in Australie was er eerder dan de versies in Amerika, dus eerder andersom 😉
The_Bullgod QDude24 Cornelius Sea World in Australie was er eerder dan die in Amerika, dus eerder andersom Hmmm, dan zit Wikipedia blijkbaar fout. Die zeggen namelijk dat SeaWorld San Diego al in 1964 opende, terwijl Sea World Australia pas in 1971 opende.
QDude24 The_Bullgod Hjalmar Sea World in Australie opende in 1958, het is verplaatst in 1971, daar pakt wikipedia de bron van. Maar het was er al veel langer Bron: https://www.justluxe.com/community/the-history-of-australias-sea-world_a_1766996.php