Blijft toch een raar verhaal de gang van zaken bij deze achtbaan.
De baan werd eind 2020 aangekocht door Indiana Beach, terwijl op dat moment Mindbender zijn rondjes nog draaide in Canada. Als ik hier dan lees dat er geen budget is voor een nieuwe trein, dan vraag ik me toch af hoe ze deze Dreier Looping aan de praat dachten te krijgen moest Mindbender niet gesloopt zijn geweest...
Kan me niet van de indruk ontdoen dat ze de baan extreem goedkoop hebben kunnen aankopen en dat men zoiets had van "we zien wel hoe we de baan aan de praat" krijgen. Blijkbaar is het toch veel moeilijker dan gedacht, want zowel de opening in 2021, 2022 als 2023 zijn niet gehaald.
Veel lijkt er ook niet meer gebeurd te zijn sinds eind mei, toen ze een filmpje online geplaatst hebben hoe ze de coaches op de baan gehesen hebben en aankondigden dat een openingsdatum snel zou volgen. Zelf was ik er op 1 juli van dit jaar en de coaches stonden toen nog op exact dezelfde plaats los van elkaar als in het filmpje van in mei. Veel meer dan de coaches aan elkaar gezet te hebben en ze te verplaatsen naar de transfertrack lijkt er niet gebeurd te zijn. Zouden de lifthill en remmen al werken bijvoorbeeld? Of er veel aan de wielsets veranderd is weet niet, hier een foto van de treinen in Canada: https://rcdb.com/193.htm#p=54242
Ik zie het hier eigenlijk vrij somber in...