Johan Jense ik heb deze nog liggen. Stuur me even een berichtje op facebook (Johan Lambooij) of twitter (@JohanLambooij).
Bobbejaanlandpins Pincollector ben je nog opzoek naar Bobbejaanland pins? Of andere pretparken. Misschien kunnen we -
Horgent Bobbejaanlandpins vraagje.... ik kan wel even snel later deze week mijn kleine verzameling laten zien... wat zou je willen geven/ruilen voor de Walibi logo pins? Ik ben heel geïnteresseerd
Nickmans Bobbejaanlandpins welke pins zoek je zoal? Ik heb wel interesse in de bellewaerde pin met de bootje
Horgent Horgent Ik heb eerlijk gezegd weinig om te ruilen en ben zelf personeel bij Walibi Holland.. Voor hoeveel zou u alle walibi pins eventueel willen verkopen? 🙂
Bobbejaanlandpins Nickmans Ik spaar pins van de meester europeese pretparken. Mocht u daar iet svan dubbel hebben, dan laat je een bericht.
Nickmans Bobbejaanlandpins Ik heb een flink aantal pins dubbel. Ben je specifiek op zoek naar pins van een aantal parken ?
Bobbejaanlandpins Ik ben nog specifiek opzoek naar de roolercoosterday pins uitgegeven in walibi belgie op 16 augustus dit jaar. verder men ik nu bezig met de europa-park pins te klasseren. oiudere pins van bobbejaanland en nog enkele speciaale efteling pins
Nickmans Bobbejaanlandpins heb wel een aantal van de efteling en ep dubbel volgens mij. Heb je toevallig een facebook of Instagram account? Kunnen we via daar ruilen
Bobbejaanlandpins Horgent ik zal je binnenkort een nieuwe foto maken van al de dubbele Walibi pins die ik heb. Kan ik he mailen of via messenger of whatsapp sturen?
Just-inT Goedeavond, Wilde vraag maar wie weet komt er iets uit! Ik ben op zoek naar de slagharen pin van het 55 jarig bestaan! Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Je zou mij er enorm blij mee maken!!! Groetjes Justin!
Just-inT Nickmans ik ben vandaag een lange dag aan het werk. Ik hoop vanavond even te kunnen kijken, anders word het morgen
Just-inT Nickmans ik heb de logo pins van slagharen en de 60 jaar pin van slagharen dubbel. Hoor graag van je
Bobbejaanlandpins Just-inT onder tussen ben ik de 55 jaar Slagharen pin gevonden. Ik ben nu enkel nog op zien naar de fanpins van Slagharen.