theorder01 Ik zit echt met genot en bewondering samen met mijn vriendin naar dit filmpje te kijken. Hoe triest is het dat het niveau van de Halloween Fright Nights de laatste jaren ver onder het niveau van in de 00's en begin 10's is... Toen moest Walibi zich nog echt bewijzen, tegenwoordig komt de doelgroep helaas toch wel naar het park.
Joell Toch zijn er genoeg avonden dat HFN uitverkocht is. Dus misschien vinden de fans er niet veel meer aan. De normale dagjesbezoekers zeker wel.
Mensen komen vooral naar de Halloween Fright Nights door de naam en reputatie. Dat zie je ook wel aan de doelgroep. Deze wordt vaak ook erg teleurgesteld zodra ze in het park zijn, omdat ze verhalen over het verleden hoorden. Ik heb vaak in wachtrijen met die doelgroep staan praten en eigenlijk vrijwel iedereen van de dagjesmensen gaven aan dat ze het "enger" hadden verwacht door alle verhalen.
Van de fanclub die er voor 2012 was is trouwens ook niet veel meer over. De meeste zijn toch richting Movie Park Germany geswitcht omdat die wel aan vernieuwing doen en omdat je daar (met uitzondering van dit jaar) veel maar waar voor je geld krijgt.
Het is maar of je als pretpark het volk in je park wilt hebben wat naar Walibi Holland komt met de Fright Nights. Eddie maakt er al jaren grapjes over, maar die opgeschoten bontkraagjes en de botox-tienermeisjes zijn niet de doelgroep die voor een goede sfeer zorgen. Die specifieke doelgroep maakt het duidelijk niet uit wat je neer zet, zolang ze maar kunnen zeggen dat ze naar de Halloween Fright Nights zijn geweest...