Erik Ik heb ze wel eens gezien. Media ook hoor. Er zijn op één volwassen vrouw na - die haar verhaal herhaaldelijk veranderde en haar zaak ook niet heeft doorgezet toen de media doorvroeg - geen klachten tegen Biden. Volgens mij ook niet van de ouders die hier echt naast stonden. Ik heb bij dit soort materiaal altijd heel erg het gevoel dat de context mist en we eerder iets ongemakkelijks dan iets ongepasts zien.
Ik heb 't idee dat dit bij elkaar gezocht is om Trump en Biden gelijk te stellen, omdat Trump zelfs door zijn ex-vrouw van verkrachting beschuldigd is en ook door tientallen andere vrouwen. Ik bedoel, we hebben allemaal de "grab them by the pussy" bekentenis gehoord. Als je dat als kiezer voor jezelf wil rechtvaardigen is doen alsof Biden ook een viezerik is lekker makkelijk. Hoef je dat al niet meer af te wegen.
(Ik sla voor 't gemak het debiele QAnon-verhaal van Trump tegen alle "globalistische kinderbloeddrinkende pedo's" nog maar even over, want ook complotdenkers slikken dit soort filmpjes als zoete koek natuurlijk.)