Michael Ik spreek je aan op het ongewenste gedrag dat je deze discussie start in een verder prima topic
Sorry Michael, maar dit kan toch echt niet? Het topic was prima, tot opeens die offtopic aanval van John erop kwam. Ja, ik ga daar op in. Helemaal waar. Ja, daarmee ga ik verder off topic dan John, ook helemaal waar. Maar als je kijkt waar de discussie over gaat, kan je toch niet zeggen dat Johns (eerste) opmerking gepast was binnen het onderwerp van het topic? Zijn opmerking ging totaal niet over Allerheiligen. Nu deze discussie op mij afschuiven, zonder ook even je collega aan te spreken op zijn uitspatting is echt beneden peil. Het gaat om een actie-reactie. Ik ben slechts de reactie.
Je geeft overigens ook aan dat meningen van teamleden op het forum niet gezien worden als meningen van het team, maar dat het teamlid dan eigenlijk gewoon forumlid is. Waarom spreek je hem dan niet aan als forumlid? Hij ging immers als eerste buiten het boekje.
In ieder geval, bedankt voor je reactie @John. Ik ben blij dat je aangeeft dat je de kritiek begrijpt. Zoals je nu je mening omschrijft is die een stuk genuanceerder en ik moet daarbij ook melden dat ik het op ieder punt eens ben (en met je eerste post was ik het overigens ook wel eens). De cultuur in Duitsland is nu eenmaal zo dat Allerheiligen een ding is. Wij moeten ons dan aanpassen aan de Duitsers, niet andersom.
Niek Ik vind je manier van reageren niet heel stijlvol.
Dat mag. Zowel mijn reactie, als jouw reactie daar weer op valt geheel onder de vrijheid van meningsuiting. Ik vind dat professionaliteit in John's eerste reactie en Michael's reacties daarna op mijn reactie ver te zoeken was. Maar goed, John verbeterd