Wij ontvingen van Kiara, die momenteel stage loopt op de communicatie afdeling van Toverland, het verzoek om het onderstaande bericht met jullie te delen. Zij doet op dit moment onderzoek naar de communicatie rondom de Halloween Nights bij Toverland. Helpen jullie haar een handje mee door de enquête in te vullen? 🙂

Hoi allemaal!

Mijn naam is Kiara, momenteel loop ik voor mijn opleiding Commerciële Economie Concept Design & Leisure Management stage bij Attractiepark Toverland ✨.

Tijdens mijn stage voer ik onderzoek uit naar de communicatie rondom de Halloween Nights, je zou me er enorm mee helpen door deze enquête in te vullen!👉https://fontysfhmm.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_3Cpx3twKvRyA1bD

Het invullen zal ongeveer 3-4 minuten duren. Het is geheel anoniem en je antwoorden zullen enkel gebruikt worden voor dit onderzoek.

Bij voorbaat dank😊

Uiteraard even ingevuld.

Ingevuld! Hele positieve ervaring gehad met Toverland (en Kiara) met Themepark.inc deze Halloween Nights 🙂

Bijzondere enquête, net alsof er niets aan de hand is, snap wel dat in de normale situatie dit voldoende zou zijn. Maar dit jaar is alles anders, paar vragen daarover zouden niet misstaan.

• stef heeft hierop gereageerd.

Spiegelbeeld De resultaten worden waarschijnlijk gebruikt als aanbevelingen voor volgende jaar, dus vanuit dat oogpunt snap ik wel dat corona buiten beschouwing wordt gelaten. Zie bijvoorbeeld de vraag over de Halloween Nights poster. Als die poster bevalt, gebruiken ze hem volgend jaar nog eens. De enquête lijkt me dus voornamelijk om de marketing-uitingen te testen.

Bedankt allemaal voor jullie reacties en het invullen, jullie hebben me ontzettend geholpen! 😊
    Én nogmaals dank aan Team Pretpark.club voor de hartelijke medewerking ✨