Jules In september komt The Blacklist uit. 52 covers van liedjes van Metallica's fameuze The Black Album. De opbrengsten gaan naar 't goede doel. Miley Cyrus doet samen met Yo-yo Ma en Elton John alvast Nothing Else Matters, maar wat te denken van countryrocker Jason Isbell die 'n bluegrassversie van Sad But True doet?
The_Bullgod Jules deze bluegrass versie van Sad But True vind ik wel lekker klinken. Maar hoeveel van die andere 50 covers zijn er ook erg goed. Ik ben bang dat een groot gedeelte toch enorn tegen zal vallen. Hier knalt deze Nederlandse trots uit de speakers
Jules Jules In september komt The Blacklist uit. 52 covers van liedjes van Metallica's fameuze The Black Album. De opbrengsten gaan naar 't goede doel. Miley Cyrus doet samen met Yo-yo Ma en Elton John alvast Nothing Else Matters, maar wat te denken van countryrocker Jason Isbell die 'n bluegrassversie van Sad But True doet? Nou, en dan deze. Biffy Clyro doet "Holier Than Thou". 🥳
SvenDonut Sea of Thieves (game) had al briljante muziek, maar nu met de Disney/POTC cross-over kan ik niks anders meer luisteren.
Jules The_Bullgod Maar hoeveel van die andere 50 covers zijn er ook erg goed. Ik ben bang dat een groot gedeelte toch enorn tegen zal vallen. Ik maak me niet zo'n zorgen. Tot de coverbands behoren ook andere bekende countryzangers, indierockartiesten en zelfs Japanse punksterren. Ik denk dat 't basismateriaal zo goed is dat zelfs de popversies best tof zijn (behalve Enter Sandman van Juanes, die is alvast verschrikkelijk).
Azmidiske Dit blijf ik erg goed vinden ... er zijn meerdere versies, maar deze is de beroemdste (en ook de versie die in de NPO Top 2000 staat). Mijn excuses voor de advertentie-onderbreking ergens rond de zevende minuut, de persoon die hiervoor verantwoordelijk is zou blootsvoets op een legoblokje moeten trappen :-p
Aurelius Over briljante covers van legendarische albums gesproken! 😉 Born This Way van Lady Gaga is dit jaar al 10 jaar oud en wordt ter ere daarvan opnieuw uitgebracht met enkele covers. Ik luister al dagen naar Kylie Minogues versie van Marry The Night en Years & Years' interpretatie van The Edge Of Glory.
ppc-anoniem-2 Een stukje zomerse muziek tijdens het werken! Heerlijk, wat kunnen die gasten jammen zeg! En daarna door met deze, andere manier van jammen, maar zeker net zo lekker 🙂
ppc-anoniem-2 Na ze dit weekend gehoord te hebben in Breda weer wat meer daar de cheffies aan het luisteren 🙂
The_Bullgod ppc-anoniem-2 ik ken deze band nu zo'n 10 jaar, sinds ze in 2011 3FM Serious Talent waren. Toen waren ze al erg goed, en ze zijn alleen maar beter geworden.
Azmidiske Naar aanleiding van het TR over Marc Asterix trakteer ik jullie op dit meesterwerk. Al jaren één van mijn favoriete nummers van deze band, en ook de ultieme soundtrack die ik tijdens een achtbaanrit graag eens zou willen horen. Waarom komt geen enkel pretpark op dit idee? Ik zou met plezier vier uur aanschuiven.
Silacide Azmidiske Haha dat is opzich wel een leuk idee idd, gewoon heel de trein ophypen met zo'n muziek bij de LROTD/LROTN zou echt episch zijn!
The_Bullgod Het zijn niet mijn speakers maar die van de bioscoop. De concertfilm Lindemann Live in Moscow knalt hier uit de speakers
ppc-anoniem-2 Wat zijn die Tiny Desk Sessions heerlijk om gewoon tijdens je werkdag op de achtergrond aan te zetten. Vandaag de spotlight op Suzanne Vega 🙂
Jules Het is nog vier uur tot mijn extralange weekend. Even wakker blijven met deze Franse metaalgoden... 😉