Flashofblue Hier knalt vanavond wat (Pink Floyd) door de speakers. Er komt veel interessante muziek voorbij die ik eens kan uitproberen 😃
ppc-anoniem-2 Whahahahaha, een vriend van me maakt de PodBast. Een podcast over het carriere maken en hoe je daarin omgaat met tegenslagen, vooroordelen en soms ook gewoon de impact van het beroemd zijn. En deze Bast zat Rob Kemps erin. En een prachtige combi van zijn repertoire en voorliefde voor Frankrijk.
Dream_wizard Ik blijf al dagenlang dit nummer draaien, de zanger is voor mij echt een voorbeeld van hoe je strijd in het leven en hoe je tegen dingen aan kan kijken! Vooral met een dosis zware sarcasme.
The_Bullgod De nieuwste track van het over 2 weken te verschijnen live album van Lindemann, Home Sweet Home
ppc-anoniem-2 Sowieso is Euphoria een sterk nummer, maar deze versie van de opening van het ESC in 2013 voegt toch wel een heel hoop toe. Ben benieuwd wat Duncan gaat doen volgende week dinsdag!
The_Bullgod Het wisselt hier vandaag af tussen Bob Marley en Rammstein Het is vandaag namelijk de 40e sterfdag van Bob, en de drummer van Rammstein, Christoph Schneider viert vandaag z'n 55e verjaardag
ppc-anoniem-2 Voor mij de nummer 1 van dit songfestival, wat een intens nummer, moest hem een paar keer horen maar wat is dit enorm goed zeg!
The_Bullgod De nieuwe video van de Amerikaanse rockband Fozzy. De band van proffesioneel worstelaar Chris Jericho heeft voor hun nieuwste video opnames gemaakt op The Voyage in Holiday World.
ppc-anoniem-2 Nieuwe single van Matteo, wat kan hij pingelen zeg! En kaartjes voor zijn concert in het concertgebouw gescoord. Wordt weer mooi 🤩
ppc-anoniem-2 Ik krijg hier een beetje een Animal Kingdom vibe van. En ergens is dat stom. Want nu wil ik nog liever weer naar Disney!
ppc-anoniem-5 Het nieuwe nummer van Daði Freyr, wie meeste zullen kennen van zijn deelname aan het songfestival dit jaar voor IJsland 😉
Dennis Het nieuwe album van Little Big: Mocht je de clip van Everybody nog niet gezien hebben is deze ook de moeite!