John Ik ben nog nooit in een kamer in het hotel geweest. Heeft iemand ervaringen met deze badkamers?
Ja, herfst 2004. Toen was het allemaal nog prima, dus er valt weinig te zeggen over de huidige status. 😃
Ik weet wel dat ik toen (leek, nog niet op de fora aanwezig) de echte Efteling sfeer miste in het hotel. Vond de kamers mooi, maar niet heel veel extra bijzonder t.o.v. een gemiddeld zakelijk hotel. Wel ruim omdat we een hoekkamer hadden geboekt. De badkamer vonden we volgens mij nog het meeste Efteling met wat oudere elementen.
Maar inloopdouches en een Spa-beleving zoals we nu van badkamers verwachten, waren toen nog lang niet algemeen.
Wat absoluut negatief opviel waren de saaie grote eetruimtes. Qua inrichting niveau Panoramarestaurant en erg ongezellig, geen idee of dat inmiddels verbeterd is want anders pakken ze dat hopelijk echt eens grondig aan (zoals het Panoramarestaurant zelf ook, maar dat terzijde). Al krijg ik uit de berichtgeving vooral het gevoel dat de kamers een renovatie ondergaan, ook gezien het tijdsvak, en hoop ik niet teveel op een gehele renovatie van het hotel om teleurstelling te voorkomen. Al meermaals dat plannen voor een complete renovatie natuurlijk in de ijskast zijn gezet. Dat was ook wel grootser aangekondigd denk ik en ik vermoed dat de vertraging van Strookrijk hier ook wel een oorzaak van is.