ppc-anoniem-2 Waar heb je die berichten gezien dan, als ik erop google kom ik eigenlijk niets tegen
Het werd dacht ik besproken bij Kleineboodschap pas geleden.
Yvan het zou ook goed zijn als de overheid eens de oogkleppen afzet, en even serieus gaat kijken.
het is een vals statement om te zeggen dat de besmettingen nog steeds te hoog zijn, er niets versoepeld kan worden omdat het dan te druk zou worden, terwijl de stadsparken constant overstromen.
Nee, het statement is niet vals.
De druk op de zorg is gewoon te hoog hoe je het ook wend of keert.
En het ene probleem goed praten (volle parken) met andere problemen is imho ook niet de oplossing.
Yvan nee, vaccineren zou een uitweg moeten zijn, en we zijn nu 4 fucking maanden verder, en het schiet nog niet op. Kom op zeg.
Wat een onzinnig statement, de overheid kan nu eenmaal geen ijzer met handen breken.
Bel effe pfizer, moderna, janssen en AZ op en vraag effe of ze een miljoenen dosissen morgen kunnen leveren omdat jij vind dat het niet opschiet...
Dat jij misschien een beeld had in januari bij de eerste prikken het land uit lockdown kon zegt meer over jou dan over de verwachtingen die de overheid heeft gegeven (Sterker nog, op AZ na leveren de andere gemiddeld genomen beter en eerder en meer dan vooraf verwacht was).
Yvan Ook het feit dat vanwege corona niets maar dan ook NIETS mogelijk is, maar we wel doodleuk in de buitenlucht in de rij mogen staan veel te dicht op elkaar om te stemmen voor de 2e kamer verkiezingen? Wat is het verschil met buiten in de rij staan voor de python, waar je geattendeerd wordt door personeel en er duidelijke markeringen staan om je te helpen met die 1,5 meter? Wat is het fucking verschil?
Wat een onzin is dit zeg... sowieso "te dicht op elkaar" bij de verkiezingen slaat al nergens op.
Maargoed, wat is het verschil? houd het begrip "contactmomenten verminderen" in je achterhoofd.... en denk eens na hoeveel contact momenten 1x per 4 jaar een verkiezingen geeft (met extreem veel maatregelen die genomen zijn), of hoeveel contactmomenten "alles open" zal geven per week.....
Ik mag hopen dat t kwartje ondertussen is gevallen?
Verder slaat de redenatie nergens op, omdat het ene mis gaat is het andere niet meteen goed.
We hebben de maximum snelheid verlaagd op de snelweg, maar veel mensen rijden te hard, maar toch hoor ik niemand dan maar zeggen dat ter compensatie we de snelheidslimiet maar los moeten laten op andere delen van de weg...
op je verdere onzin heb ik niet eens in om in te gaan, want het raakt kant nog wal.
Mbt tot de toegangstesten, het is een overbruggingsperiode waarbij het doel is eerder weer open te kunnen.
Als je straks met een app kan laten zien dat je gevaccineerd bent, of dat je negatief bent getest kan je meer dingen doen, en de overheid betaald het, dus iedereen heeft gewoon een gelijke kans om het te doen.
De locaties hiervoor moeten ook omhoog gaan, dus uiteindelijk is de drempel om je te laten testen voor een bezoek aan iets vrij klein.
In het buitenland is het overigens al veel gebruikt (oa oostenrijk om toegang te krijgen tot skigebieden)
De balans van testen slaat vanzelf om door de hogere vaccinatiegraad, en de noodzaak vervalt vanzelf als we het kantelpunt hebben dat de besmettingen aflopend zijn en we de stijging in contactmomenten prima kunnen opvangen.
Ik vind het ook ontzettend slecht van Toverland om niet mee te doen hieraan, ook al kost het geld, je vangt compensatie van de overheid, en als die overheid dan vraagt mee te testen dan vind ik dat je je daarvoor moet inspannen en gewoon te kijken naar een werkende oplossing (of vanuit dat process verder gaat kijken naar hoe t wel kan werken), je hakken in t zand zetten met t valse statement dat t allemaal prima kan (wat sowieso al op zijn positiefst gezegd enorm grijs gebied is) werkt daar niet echt aan mee en maakt het denk ik alleen maar dat je langer moet wachten om weer open te gaan.