Toen ik de eerste dag in Disney ging werken, en ik denk dat deze beredenering niet alleen op Disney slaat, kreeg ik een introductie dag. Daarin werden ook een aantal dingen uitgelegd over de algemene bezoekers aan pretparken;
"Mensen die naar een pretpark toe gaan nemen van alles mee, fotocamera's, eten, drinken, gekke petjes . . . maar hun verstand laten ze in de auto liggen"
Het is nog echt waar ook, domme dingen die mensen normaal niet in hun hoofd zouden halen zie je in parken met enige regelmaat gebeuren. En dit laat weer prima zien hoe gasten waarschijnlijk niet eens nadenken over de fout die ze maken. Ik denk dus ook dat ze niet eens bewust langs het logo lopen maar gewoon niet bezig zijn met de regel om afstand te houden. Het gedrag zit gewoon nog niet ingebrand dus als dat verstand nog in de auto ligt kan je ook niet verwachten dat ze dit goed doen.
[EDIT] : Ik heb overigens het idee, ondanks dat ze niet binnen de lijntjes staan, dat dit wel behoort aan 1 groep. Dat meisje houdt zich duidelijk vast aan beide volwassenen. Dit lijkt me er eentje in de categorie erg gezocht.