Njit
Geen idee hoe ik hier kan quoten, maar dat is niet het juiste topic hiervoor.
Maar wat njit zegt wat ze doen in disney shanghai.. Als dat echt werkt, lijkt het me voor nu een perfecte oplossing voor alle pretparken waarbij je flexibel kan zijn met de route in de wachtrij.
Mochten er parken zijn die niet flexibel met de route kunnen zijn, dan moeten ze in mijn ogen of gewoon de wachtrij opnieuw ontwerpen en opnieuw plaatsen, of een andere oplossing. En als die andere oplossing ook niet kan, dan maar de attractie of zelfs het hele park sluiten.
Toch denk ik dat er heel veel mogelijk is in veel parken wat dit betreft. En zo niet, dan moet je misschien maar even de ijzerzaag pakken als je een kippenhok wachtruimte hebt, want zodoende kun je in dat kippenhok weer andere routes creëren.
Echter zitten er natuurlijk nog wel meer haken en ogen aan dit hele gedoe.. Maar als er toch parken zijn die dit over gaan nemen van Disney, als het echt werkt.. Ja, dat juich ik zeker toe! Niet alleen voor ons als liefhebbers, maar ook zeker voor de parken die dan toch nog iets van een omzet draaien.