Mark
Beetje jammer dat je zo reageert. Als je mijn post goed leest, zul je lezen dat ik pas 20 april een beslissing neem of ik wel of niet ga.
En de opmerking over een paar tientjes dat ik dan strontverwend ben? Dat slaat al helemaal nergens op.
De één kan een paar tientjes echt wel missen, voor de ander zijn een paar tientjes meerdere weken eten.
Ik balanceer ergens in het midden, maar dat ik zo wordt afgescheept is natuurlijk niet netjes.
Verder denk ik dat ik hier in dit topic maar niet meer moet reageren.. Blijkbaar denkt iedereen er hier het ergste van wat betreft de park sluitingen, in plaats van optimistisch te blijven.
Ik val tot dat laatste, en ik zie het tegen die tijd wel wat er gebeurt.. Blijft een feit dat als PHL de 21e open is (wat dus nog valt te bezien) en ik er kan komen... Wie ben ik dan om niet te gaan? Dat anderen daar anders over denken, dat mag, maar ga niet voor mij bepalen wat ik zelf wel en niet mag.
Zolang de corona maatregelen er nog zijn zal ik er naar luisteren, maar als er mogelijkheden zijn om er even tussenuit te gaan, mits je de maatregelen in acht neemt, moet je die kunnen pakken is mijn mening.
Edit: nog even @Dream_wizard:
Internationale treinen rijden nog altijd wel, zei het in afgeslankte vorm. Als je kijkt op de site van ns international dan wel de DB zul je zien dat ze nog altijd wel rijden.