Hjalmar
Ik kan je daar in volgen, Maar dat lijkt mij dan eerder te maken hebben met de doelgroep van EP.
Waarom uitpakken met thrill en actie als je liever geen groepen jongeren wilt zien in je park, maar wel families enzo.
En ja, tieners en jongeren maken deel uit van de familie, maar die moet je niet lokken of overtuigen.
Vergelijk het met K3...
De muziek is voor de kindjes, maar de korte rokjes zijn voor de papa's omdat die het moeten betalen.
Dit pricipe kan je ook doortrekken naar de frontpagina van EP. HEt geld zit bij de (groot)-ouders, niet bij de tieners.
De discussie ivm Eurosat/euromir,... die niet verschillen van vogelrok enzo is eigenlijk dezelfde als ik eerder aanhaalde voor Silver Star. Voor de gemiddelde bezoeker is er geen enkel verschil. Ja, ze zien duidelijk een kwaliteitsverschil en gaan echt wel Eurosat hoger zetten dan Vogelrok. Maar ik heb ook al meningen gehoord dat Eurosat nu enorm trekt op de oude space mountain. Als pretparkfan weten wij beter, maar de stijl en elementen zoals de lachende maan is voldoende voor de gewone bezoeker om de link te leggen.