Station-de-Oost Zo'n stall/stahl/hanger heeft wel zijn coaster moment gehad toch.
Die kunnen we toch wel schrappen uit het assortiment. Dat je dezelfde richting terugdraait. Vind dat echt een waardeloos element. Verder is de eerste launch wel apart, maar niet nodig geweest voor mij. Benieuwd wel, hoe deze ervaart.
Ik snap je bezwaren niet zo goed.
Ik vind een stall, mits goed uitgevoerd, juist heerlijk. Je hebt 0 G, dus je gaat als 't goed is gewichtloos door het element, én het is een inversie. Doordat 'ie terugdraait komt de focus niet zo zeer op de acrobatiek voor mij, maar meer op de sensatie van gewichtloos ondersteboven zijn. Een soort hangtime, zonder in je stoel te hangen. De stall is ondanks de recente populariteit op nieuwe banen helemaal geen veelvoorkomend element (ten opzichte van andere inversies).
Ook de eerste launch ben ik, op basis van de eerste video's, juist positief over verrast. Je gaat in notime naar dat hoogste punt, je hoeft nu niet ellenlang te wachten tot een regulier lifthill-block wordt gecleared, en je hebt ook niet het enorme ruimtebeslag van een normale vlakke launchtrack.