Mark Ik ben al vanaf het begin bang voor de locatie van de coaster.
Niet dat de rest van het park zo geweldig afgewerkt is.. Ik bedoel: Ze hebben natuurlijk een aantal prachtige hoekjes.. en volgens de concepten gaat ook deze baan dat weer krijgen.. maar voor elk mooi hoekje is er ook wel weer ergens een betonbak, schuur of een stukje achterbuurt ofzo. Wat dat betreft ligt dit dus wel in lijn met de rest van het park.
SvenDonut Ik vind het er anders uitzien als een heerlijk achtbaantje en ben eigenlijk wel enthousiast dat Mack wat meer uit hun schulp kruipt qua intensiteit de laatste tijd.
Goh.. Met korte treinen is dat ook best makkelijk te doen, aangezien het verschil in krachten tussen midden van de trein en uiteindes zo goed als non-existent is. Gerst kan dat ook best aardig en je ziet dat ook Intamin al snel wat kortere treinen kiest voor het heftigere werk (Zie Madrid). Maar om eerlijk te zijn zie ik Mack dat nog steeds niet zelfstandig voor elkaar krijgen op het moment dat er een volledig trein op moet komen te staan. (althans: Niet op het niveau zoals B&M of Intamin dat kunnen).