Guy
Het is ook volledig Blue Sky en gewoon een gedachtedingetje. Ook eens wat SylvainDr zegt.
Aan de andere kant. Wat is voor EP groter dan hun eigen land? Zichzelf. Je kunt ook 1 grote Mack gebied maken over de ongelofelijke in zich zelf gelovende familie. Met Mack beelden, Mack verwijzingen in de Mack verwijzingen. Beginnend vanuit hun kermisverleden helemaal door naar de ongelofelijk geweldige en fantastische nieuwe generaties Mack. Bedoel. Dat is pas een Mack Product.
Anyway; voordat ik volledig off-topic ga (*sorry lieve staffleden). De reden dat ik over een andere entree begin is omdat juist hier nu wel een probleem begint te ontstaan in het park. Het oude gedeelte is eigenlijk niet meer toereikend voor het aantal bezoekers. En juist deze nieuwe coaster is precies weer iets wat EP net iets te vaak doet. Dingen toevoegen in het park in plaats van wellicht even kritisch kijken naar wat echt nodig is in het park. Ook deze uitbreiding lost geen problemen op maar benadrukt enkel weer dat het hysterisch druk gaat worden in het gebied rondom die ijsshow. Terug naar de nieuwe achtbaan dan; ik zie vooral een vergunning waarop op zeer minimale locaties wordt gebouwd en dus geen themagebied. En juist dat themagebied, helemaal ingeregeld op EP anno nu. Dat is wat het park echt nodig heeft. Het geeft de ruimte en vervolgens de middelen om de oudere gebieden opnieuw te kunnen oppakken. En dat gebeurd nu niet.
Nou ja. We krijgen wel weer een special effect coaster erbij. Benieuwd wanneer we daar iets van gaan zien.